Wszystko co musisz wiedziec o BCAAs

Wszystko co musisz wiedziec o BCAAs
Rate this post

Czy oni naprawdę pobudzić wzrost mięśni? Oto fakty na temat dodatku wypełniającegoCzy oni naprawdę pobudzić wzrost mięśni? Oto fakty na temat dodatku wypełniającego

Nawet wtedy, gdy byłaś wokół branży fitness na chwilę i stać cyniczny i sterany trudno nie dać się wciągnąć w hype otaczającego niektóre suplementy: „Feels like deka” (dość znanym dla weteranów). „250% większy wzrost mięśni!” „Zmieniacz gry – suplementów odżywczych do mięśni” (jest w specjalny niebieski butelki więc musi być dobra.) Ale w pewnym momencie zdajesz sobie sprawę, że jeśli jesteś jedzenia i spania w prawo i ciężko trenuje może jesteś po prostu płacić za drogie moczu. Niektóre z wniosków o rozgałęzionych aminokwasów (BCAA), jednak sprawiły mi zmienić mój umysł trochę.

Nauka o BCAAs

Aminokwasy są budulcem białek. Spośród nich, dziewięć są uważane za istotne. Kiedy substancja jest uważane za niezbędne dla organizmu oznacza to, że bez niej umrzesz. Dlatego niezbędne aminokwasy są te, które nie mogą przetrwać bez. Podobnie niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe są niezbędne dla nas, aby się rozwijać. Spośród aminokwasów, trzy stanowią aż 33% tkanki mięśniowej – leucyna, izoleucyna i walina. Teoria głosi, że dlatego, że rozbicie tkanki mięśniowej podczas treningu, uzupełnienie z nim może być tylko dobrze. Firmy Suplement oczywiście, że tak, albo nie chcieli utrzymać co suplementów BCAA, ale czy nauki naprawdę powrotem tych roszczeń?

Wpływ na ćwiczenia wytrzymałościowe

Znany Badanie wykazało, suplementacja BCAA działa w celu zwiększenia progu mleczanu i wytrzymałości fizycznej. Jednak należy także zauważyć, te próby nie przeprowadzono wyłącznie na suplementacji BCAA, ale BCAA oraz 4% roztworu węglowodanów. Chociaż wzrost progu mleczanu było jasne, nie ma rzeczywisty wzrost na wydajność doszło w kontrolowanej jeździe na czas! Ale, żeby rzucać klucza w pracach, inni badacze stwierdzili, że 3% węglowodanów i 1,2% BCAA napój zmieniły znacząco wydajność ćwiczeń, pomimo zawierające niższe całkowite kalorii i kaloryczność. W dalszych badaniach naukowcy stwierdzili, że przy suplementacji węglowodanowej sam badani byli w stanie pokryć większą odległość w kontrolowanej jeździe na czas, natomiast nie było żadnej różnicy między odległości przebytych suplementacji BCAA w porównaniu z placebo. Jednakże wskaźnik postrzegOdporność szkolenia i BCAAanej wysiłku spadło w grupie BCAA, ale nie można było wykryć aerobic wzrost wydajności.

Odporność szkolenia i BCAA

Gdy przyszło do treningu oporowego, jednak rzeczy były znacząco różne. Naukowcy odkryli znacznego wzrostu poziomu testosteronu w BCAA uzupełnionych stażystów następujące treningu oporowego. W badaniach tych stwierdzono, że krótkotrwała suplementacja BCAA może powodować zmiany hormonalne anaboliczne profil netto – właśnie jesteś po jeśli podnosić ciężary.

Podsumowanie

Jeżeli szukasz właściwego suplementu, posiadającego w składzie aminokwasy BCAA, poznaj preparat Formexplode. BCAA okazały się mieć korzyści przede wszystkim dla regeneracji po treningu, albo przed uszkodzeniem mięśni lub zmęczenie. Biorąc pod uwagę ich koszt jest najlepszym sposobem ich użycia wydaje się być w napoju odzysku zmieszanych z małą dawką węglowodanów. Może to być zarówno używany podczas sesji treningowej samego (zalecane) lub po treningu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here