Uprość swoje podejście do namnożenia Twoje wyniki

0
144

O czy pamiętać na początku?O czy pamiętać na początku?

W branży, w pełnym szumu i sprzecznych informacji może to być trudne, aby dowiedzieć się, kto iw co wierzyć. Social media spowodowało obfite pojawienie się samozwańczych „guru”, „ekspertów” i doświadczonych trenerów z internetowych kampanii marketingowych, które często obiecują ludziom dbających o zdrowie świat. Za niewielką opłatą, mogą ujawnić, że najlepszym sposobem, aby zniszczyć tłuszczu, uzyskać duże, albo stać się super mocny w ciągu zaledwie pięciu minut! I często, ich konflikty doradcze z innych źródeł; Nic dziwnego, że ludzie czują się przytłoczeni i zdezorientowany o tym, jak bezpiecznie i efektywnie uzyskać wyniki pragną.

Podstawy Treningu Programu wokół Big Wind

powrót do podstaw. Gro twój program powinien składać się z ćwiczeń złożonych, takich jak deadlifts, przysiady, na przemian, a push i pull ćwiczeń. Zastanów się, jak ćwiczenie odpowiednikiem macronutrient; sensów, ruchy te będą dostarczać swoje ciało z większości świadczeń.Kolejny alarmujący trend jest dla tych tak zwanych profesjonalistów, aby skoncentrować się na minucje, której codzienna siłownia ludzie są poinstruowani, aby przestrzegali złożonych periodised trening i odżywianie plany jakby to olimpijczycy konkurujących o rekord świata. Jakkolwiek ten typ podejścia pracuje dla niewielkiego odsetka ludności, częściej niż nie, nie udaje mu się być skuteczne dla mas.
Oto dlaczego: Overcomplicating szkolenia i żywienia prowadzi do braku przyczepności. Jeśli system jest zbyt skomplikowany lub zbyt trudne do naśladowania, wówczas będzie ona trafiła w „too hard” kosz. I jeśli nie ląduje w „too hard” kosz niż osoba może pożegnać do osiągnięcia swoich celów.
Często, Najprostszym podejściem jest droga do uzyskania najlepszych rezultatów. Spójrzmy na cztery sposoby: możesz uprościć swoje podejście do namnożenia się Twoje Podstawy Treningu Programu wokół Big Windwyniki.
Prawdopodobnie wiesz już, że są nazwane „mieszanki” ćwiczenia, ponieważ pracuje wielu grup mięśni jednocześnie. Tak podporządkowuje swój program, który sprawi, że będziesz w sytuacji uprzywilejowanej, gdyż pozwala zaoszczędzić czas dzięki pracy wielu mięśni w tym samym czasie, jednocześnie ucząc swoje ciało, jak się poruszać w sposób skoordynowany. Ćwiczenia złożone mają również wysoki transfer umiejętności do innych dziedzin życia.

Unikaj ćwiczeń ze względu na spalanie kaloriiUnikaj ćwiczeń ze względu na spalanie kalorii

„spalanie kalorii” – lub deficyt kalorii – dawno najbezpieczniejszą i najbardziej efektywny sposób, aby zdjęli ciało tłuszczu. Ale, nie oznacza to, że cel wywierania powinien być jedynie uzyskanie pot i spalić kalorie. Szczególnie biorąc pod uwagę, że dla wielu „spalanie kalorii” jest często osiągnąć jedynie poprzez „cardio” sesji.

Jest to przestarzała i niebezpieczny sposób myślenia, ponieważ gdy ostrość jest ‚ile kalorii jestem burning?’ możesz tracić z oczu. Najważniejsze to pamiętać o tym: dowolny cel – a to obejmuje utratę tłuszczu – wymaga pewnej formy treningu siłowego, które mają zostać podjęte. Oczywiście, podnoszenie ciężarów nie wypal gromadę kalorii w sobie; ale co jej brakuje w „burn”, dokonuje się w inny sposób.To o czym również należy pamiętać, to podawanie organizmowi właściwej dawki substancji, które przyśpieszą regenerację mięśni po wysiłku fizycznym.

Oporność szkolenia będzie zwiększenie siły mięśniowej i rozmiar, który poprawia metabolizm. W rezultacie zyskuje coraz większe mięśnie, ciało staje się bardziej wrażliwe na zmiany hormonalne i lepiej wyposażone, aby spalić tłuszcz jako źródło paliwa.

Radzenie sobie ze stresem

Czy kiedykolwiek przestał brać pod uwagę wpływ, że stres ma na zdolność do uzyskania wyników? Jeśli nie, to nie jesteś sam! Kropki między stresem, odzysku i wyniki rzadko są podłączone. umiejętności radzenia sobie ze stresem i budynku w czasie naprawy są często odrzucona jako pobłażliwy, ale są one podstawą, na której większość efektów szkolenia polegać. Jakość treningi są bezpośrednio związane, jak dobrze odżywiona i jak dobrze wypoczęty organizm jest. Przy niedostatecznej snu lub niewystarczającej odzysku, organizm po prostu nie radzi sobie z wymaganiami szkolenia. To dlatego, że w tych stanach, układ hormonalny organizmu zareaguje tak, jakby to jest zagrożone, co prowadzi do skutków, takich jak choroby, urazu, zmęczenie, mglisty mózgu, przyrost tkanki tłuszczowej i niezdolność do osiągnięcia wyników. Nie można oczekiwać zysków, gdy organizm stara się radzić sobie z zestresowany lub zmęczony systemu. Tworzenie dedykowanego czas regeneracji w ciągu dnia. Może to być czas, kiedy podejmować takie działania, jak dziennikiem, medytacji, idąc na spacer, drzemki, stretching, czytania, lub po prostu spędzać czas z przyjaciółmi lub rodziną.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here