Świętować Trwałego Odchudzania

Świętować Trwałego Odchudzania
Rate this post

Świętować Trwałego Odchudzania1. MASZ NIC PRZECIWKO, ZANIM SPRAWA

Jedną z najważniejszych zasad trwałego odchudzania-to zorientować się w swoich psychologicznych i emocjonalnych problemów. „Jeśli nie dotykać psychologicznych aspektów odchudzania, fizyczne po prostu nie będzie się działo.” Większość ludzi nie otrzymują pomieszane w głowie, dlatego, że wam nie zależy, to stają się one nadwagę, bo są pomieszane w głowie. Myślę o Swojej sytuacji. Jeśli to odnosi się do Ciebie, aby niektóre pomóc zorientować się w twoim umyśle, zanim zdecydujesz się pan waga lub może znaleźć się na ciężką walkę.

2. PRZYJĄĆ PRAWDĘ

Kiedy prosisz swojego chłopaka „mój bezdomny wygląda świetnie w tym?” On wie, że musi powiedzieć ” nie ” lub będziesz zły lub zdenerwowany, i prawdopodobnie na niego. Ale czy nie lepiej uczciwa odpowiedź na to niepewność? Na razie możemy negować fakty, lub pozwolić innym, aby ich zaprzeczyć dla nas działań jest nieuzasadnione. Jeśli masz nadwagę, przyznaj się, że masz moc, aby zmienić i zapytać ludzi, którzy cię kochają, aby być uczciwym i wspierać cię przez te zmiany. Przyznać, że zdrowa waga dla ciebie i nie zmuszać się, aby osiągnąć nierealne i potencjalnie niezdrowe, cel wagi.

3. ZMIENIĆ NIEKTÓRE PRZYZWYCZAJENIA

Jeśli masz nadwagę, jesteś prawdopodobnie istnieją pewne nawyki, które przyczyniają się do przybierania na wadze. Do trwałej utraty wagi, te nawyki powinny być przezwyciężone. Trzeba przeprogramować, jak myślisz o jedzeniu, ćwiczenia i, w końcu, się. To może być związane zdając sobie sprawy, że można być socjal-bez jedzenia i picia (poproś swoich znajomych na spacer, A) lub, że twój obiad będzie o wiele smaczniejsze i zdrowsze, gdy zrobisz to sam (w ten sposób można kontrolować to, co dzieje się w niej, a także wielkość porcji).Każdy będzie miał swoje nawyki zmienić, ale i jednym z pierwszych kroków na drodze do utraty wagi-to świadomość, że są.

4. PRZESTAŃ SIĘ USPRAWIEDLIWIAĆ

Ćwiczenia-to środek do osiągnięcia celu. Wiemy, że chcesz się spotkać z tym celu, więc przestań się tłumaczyć. Wszystkie zajęte, wszystkie męczą. Przestać widzieć ćwiczenia jako przeszkoda i zacząć widzieć go jako pomoc. teraz cienkie z Chocolate Slim. Aktywność fizyczna naprawdę może sprawić, że czują się bardziej energiczny. On sprawia, że twoje serce bije, zwiększa poziom tlenu i uwalnia endorfiny, które sprawiają, że bardziej rozwinięte umysłowo. W dłuższej perspektywie, regularne ćwiczenia poprawia napięcie mięśni i redukuje złogi tłuszczu, co czyni organizm bardziej skuteczne i mniej prawdopodobne, aby się zmęczyć. Te korzyści nie tylko przewyższają te żałosne отмазки, nie są one sprzeczne!

5. ZROBIĆ TO POWSZECHNE

5. ZROBIĆ TO POWSZECHNE

Nie ma żadnej przyczyny, że ćwiczenia powinny być trudniejsze dla nas, aby zmieścić się w ten dzień nie czyszczone zęby. Sztuczka polega na tym, aby zrobić to, co zwykle. To może oznaczać, wybierając czas, aby regularnie na siłownię (np. przed pracą), zachowując niektórzy biegacze w samochodzie, aby nie w przerwie obiadowej lub wstać trochę wcześniej, aby pójść na spacer. Kilka zmian w dzienny tryb może znacznie zwiększyć również losowe ćwiczenia. Spacer zamiast jazdy, park dalej, niż trzeba lub przyjmować po schodach zamiast windy. To może być wolniej, ale jest większa motywacja, aby się poruszać, niż uciekać w terminie.

6. ŻEGNAJ DIETY

Większość z nas ulegli, przynajmniej na dietę w nasze próby utraty wagi. Może to dało efekt, ale bardziej niż prawdopodobne, wyniki nie ostatnie. To dlatego, że większość krótkoterminowych diety nie można wytrzymać – w końcu, kto naprawdę chce jeść samą zupę co dzień! Zachęcają zmęczenie na wadze, ale nie oferują żadnego wsparcia lub porady o tym, jak go wspierać. Zapomnij te dziwactwa panie, i żegnaj efekt jo-jo mają one na swój ciężar. Są one kluczem do utraty wagi jest stabilność i odporność.

7. JEDZ PRAWDZIWE JEDZENIE

W czasach, gdy firmy międzynarodowe starają się zrobić miliony ludzi z nadwaga i dbających o swoje zdrowie, jak się wydaje, wielu z nas straciło z oczu, jak tylko je dobrze może być. „Jedz jedzenie. Nie za dużo. W większości rośliny” w celu zapewnienia maksymalnej wartości odżywczej żywności, wybieraj naturalne, a nie rafinowanych produktów, świeżych produktów, a nie przetworzonych, i uniknąć ‚jadalne-jako substancje, które przenikają półki supermarketów w te dni. Gotować od podstaw, a nie kupować gotowe wygodę dania, zaopatrzyć się w świeże produkty na rynku lokalnych rolników i nie bój się kupować owoce i warzywa przez lokalnych dystrybutorów online. Przede wszystkim uważaj na produkty, które są reklamowane jako „zdrowe”, dopóki nie dowiesz się, co tak naprawdę w nich.

8. JEDZ, KIEDY JESTEŚ GŁODNY

Nie wtedy, kiedy ci się nudzi, chce się pić, kac, stres i smutny lub związana! Naucz się rozpoznawać te uczucia, jakie one są i walczyć z nimi w innych, bardziej skuteczne i mniej tuczu sposobów. Na przykład, jeśli czujesz, że potrzebujesz czekolada, aby podnieść nastrój, uszczęśliwiać endorfin porusza się z spacer lub jogging zamiast. Jeśli czujesz, że potrzebna jest energia, zadać sobie pytanie, czy nap może być bardziej skuteczne, niż cukier. Nauczyć się rozpoznawać, kiedy jesteś głodny, może trzeba czasu i niektóre eksperymenty z innymi rozwiązaniami. Plan zasilania lub wydzielina regularne godziny posiłków może pomóc, w którym można pozwolić sobie jeść nawet jeśli nie jesteś głodny, aby nie dopuścić do porządku później.

9. ZNAĆ SWOJE CIAŁO

9. ZNAĆ SWOJE CIAŁOIstnieje wiele zasad, których trzeba schudnąć, ale są też złożone indywidualne niuanse w podejściu każdego. W celu zapewnienia utraty wagi toczy się dalej, trzeba dowiedzieć się, co działa najlepiej dla ciebie. Poświęć trochę czasu, aby wejść w kontakt ze swoim ciałem i reagować na niego w odpowiedni sposób. To może zająć trochę eksperymentowanie, ale szycie zasad utraty wagi własnego ciała może ułatwić proces odchudzania, to jego stały. Dowiedz się, na przykład, ile na śniadanie trzeba jeść, aby utrzymać swój organizm do porannej herbaty. Określ, czy będziesz pracować lepiej, kiedy jeść sześć małych posiłków dziennie lub trzech dużych. I odszyfrować, jak twój cykl menstruacyjny (lub tabletki) wpływa na waszą energię i poziom apetytu i jak można sobie z tym poradzić.

10. USTAWIĆ REALISTYCZNE PUNKTY ORIENTACYJNE

Odchudzanie to proces, który nie nastąpi z dnia na dzień. Instalacja niektórych trwałych obiektów, z niewielką zwłokę, może pomóc zrobić to proces, który łatwiej trzymać. Na przykład, zaleca się nie jeść ciężkich posiłków na noc. Jeśli nie, upewnij się, że można czekać co najmniej godzinę po posiłku spać. Zawsze zjeść śniadanie przed wyjściem z domu, ale zachować pudełko z płatkami w pracy na wszelki wypadek. Pozwól sobie na jeden kawałek ciasta, co teraz i potem, ale nie pozwól sobie wrócić w ciągu kilku sekund. Wykluczyć fast food, słodyczy i żywności o wysokiej zawartości tłuszczów nasyconych, ale nie zaniedbuj jedzeniem z pomocnych w tłuszcze, takie jak orzechy. I pamiętaj, nigdy nie jest za późno, aby wzmocnić te zasady. Jeśli idziesz na dno, w nocy w piątek, nie czekaj do poniedziałku, aby ci to wynagrodzić.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here