Przekąski o niskiej zawartości węglowodanów: 6 posiłek bez węglowodanów

0
176
Przekąski o niskiej zawartości węglowodanów: 6 posiłek bez węglowodanów
Rate this post

Przekąski o niskiej zawartości węglowodanów: 6 posiłek bez węglowodanówAby nie zwiększać indeks glikemiczny, że nie pomoże ci schudnąć, wybieraj przekąski o niskiej zawartości węglowodanów, aby przerwać głodu w godzinach porannych i w godzinach popołudniowych
Jeśli chcesz schudnąć, jak zwykle, pierwsze produkty z być usunięte, są węglowodany. chocolite opinie zbilansowana dieta nigdy nie powinna być pozbawiona jakichkolwiek składników odżywczych, ponieważ wszystkie one są niezbędne dla naszego zdrowia i naszego dobrego samopoczucia. Ale dobrze wiemy, że nadużywać węglowodanów powoduje wzrost wskaźnika glikemicznego, co na pewno nie pomoże ci schudnąć.

Więc należy być ostrożnym, aby postępować dobrze zbilansowanej diety: posiłki bogate w węglowodany całki, należy połączyć przekąski o niskiej zawartości węglowodanów w godzinach porannych i w godzinach popołudniowych, aby usunąć uczucie głodu i uniknąć przejadania się podczas jedzenia.

Przekąski, które, jak mówi, nigdy nie zawieść w zdrowej i zbilansowanej diety, dobrze, szybko, i otwiera się raz uczucie sytości. Postawić na batony bez węglowodanów można: doskonałe źródło białka i błonnika, witamin i soli mineralnych, i, być może, w upał i lato, również bogate w wodę.

Ale jakie są te, które pozwalają nam jeść, nie zdobywając ciężar?

1. Świeże, sezonowe owoce

Jabłka, banany, truskawki, pomarańcze, mandarynki, brzoskwinie lub morele są idealne dla twojego niskiej zawartości węglowodanów przekąski. Nie zapomnij, aby wybrać wersję surowe ze skórką, aby zachować wszystkie składniki odżywcze dostępne.

2. Odśrodkowa

W te napoje naturalne, pochodzące z owoców i warzyw, można dodać pół szklan

Ale jakie są te, które pozwalają nam jeść, nie zdobywając ciężar?

ki mleka częściowo odtłuszczonego na spożycie więcej niż białka.

3. Suszone owoce

Orzechy włoskie, migdały, orzechy laskowe i pistacje w dodatku do być doskonałe przekąski (polecam nie powinny przekraczać 30-35 gramów), są doskonałym źródłem przeciwutleniaczy, witamin i soli mineralnych.

4. Jogurt

Naturalnie chude, ze świeżymi owocami lub kawałkami, lub w towarzystwie z 30 g kaszy, jogurt jest jednym z najlepszych przekąski o niskiej zawartości węglowodanów!

5. Warzywa

Warzywa są alternatywą owoce, ponieważ są one zapewniają dobre zaopatrzenie błonnika, witamin i przeciwutleniaczy, mało kalorii. Spróbuj mieszać słodkie warzywa, takie jak marchew, dynia, rukola, cykoria, rzodkiewka, buraki, seler i ogórki, dodać szczyptę imbiru i gra jest.Wiele osób uważa, że ziemniaki łatwo nasmarować i usunąć, oznacza to, że od diety. W rzeczywistości, wszystko zależy od pary i od ilości spożywanych.

I, przede wszystkim, od rodzaju gotowania. Na przykład, frytki są wysokokaloryczne produkty, aby uniknąć, gdy chcesz, aby schudnąć i pozbyć się cellulitu (nawet tylko po to, aby ilość soli).
Ale ziemniaki gotowane lub na parze-doskonałe danie, jest w stanie dostarczyć organizmowi energii i, w tym samym czasie, pomóc w odchudzanie i drenaż toksyn i nadmiaru płynów. Stosunkowo potasu, minerał sojusznika na linii.

6. Zboża

Pszenica, owies i żyto mogą być doskonałą przekąską z niską zawartością węglowodanów, ale zamiast kupić batony już gotowe w supermarkecie, to dlaczego nie spróbować zrobić ty? To proste!

Oto składniki, których potrzebujesz: 100 g musli, mieszane, 100 g miodu lub syropu klonowego, 50 g orzechów (migdały lub orzechy włoskie) zemleć, 40 g trzcinowego cukru surowego, łyżka mielonego imbiru i starta skórka z połowy cytryny. Po tym, jak zniknął cukier i miód na ogień i, jak dodaje wszystkie składniki, wlać ciasto do formy do pieczenia, na papier-piec, tworząc palce. Raz zimniej, możesz mieć pod ręką, aby coś zjeść i się przywitać.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here