Proste wskazówki i ćwiczenia wzmacniające mięśnie tułowia.

Proste wskazówki i ćwiczenia wzmacniające mięśnie tułowia.
Rate this post

Badanie wytrzymałości.Kiedy ludzie mówią o podstawowych zagadnieniach, odnosi się ona do środkowej części swojego ciała, które obejmuje twoje mięśnie brzucha i mięśnie. Jest to część ciała, która ustabilizuje się reszty z was.

Badanie wytrzymałości.

Skąd wiesz czy twoja core jest silna? Naprawdę prosty test aby stanąć na jednej nodze. Docisnąć drugą nogę za siebie i trzymając ją za rękę. Jesteś odłączył i nagarniacz młóci twoje ramiona? Rdzeń urządzenia może wymagać pewnych prac. Jeśli są dość stabilne, to dobrze, ale to nie znaczy, że masz abs ze stali. Istnieją dużo bardziej wymagających podstawowych testów na wytrzymałość, które zobaczysz w moim ab ćwiczeń poniżej.

Dlaczego to silny rdzeń ważne?

Twoja core jest zagłębiona w niemal każdej aktywności fizycznej człowieka. Niech zapomni o ćwiczenia na chwilę i po prostu porozmawiać o codziennych czynnościach, które należy wykonać. Czy podnosisz torby na zakupy? Czy można odebrać dziecko? Należy usiąść w fotelu? Nie ruszysz? Mam domysły wszyscy możemy zrobić większość tych rzeczy dużo. Silny rdzeń może dokonać zniesienia łatwiejsze i mniej prawdopodobne, by nie zranić siebie. Swoją postawę wpływa również na wytrzymałość twojego rdzenia. Kiedy siedzisz i chodzą, mięśnie tułowia mięśnie trzymać Cię w górę. Jeśli masz skłonność do zwisu lub slouch, mięśnie tułowia mięśnie mogą być słabe. Wszyscy wiemy, że kiedy masz dobrą postawę, wyglądasz na wyzszy i zubożenia mieszanki. Wreszcie, twój core pomaga utrzymać równowagę. Jest to ważniejsze niż myślisz, nawet jeśli nie jesteś profesjonalnym linie rozpiętej walker. Teraz zajmijmy się poćwiczyć. Podobnie jak w zwykłych codziennych ruchów tułowia pomoże Ci wykonać każdy rodzaj korzystania z lepszej formie, daje większą wytrzymałość na wykonywanie dłuższych, a będą po prostu zwykły poczuli się silniejsi.Najlepsze Ćwiczenia ABS

Najlepsze Ćwiczenia ABS

Zwykle, ludzie wykonaj wyprost do wzmacniania mięśni brzucha. To jest okay, ale nie będziemy wnikać głęboko do mięśni, które naprawdę wiele zdziałać. Poniżej znajdziesz 3 ćwiczenia, które oceniam naprawdę działa twój ab mięśnie w sposób, który zmieni twoje ciało i dostrzegalna różnica w sposobie poczujesz i wykonać samodzielnie.

1. Deski – Bale to a full-body ćwiczenia z naciskiem na rdzeniu. Nie stanowi trzon, ruszajcie na podłodze twarzą w dół. Wstąp na twoich przedramion i nóg i przytrzymać w położeniu. Teraz jest to naprawdę ważne, że wyciągasz z abs w ciasnych i wyprostować plecy płaskie. Nie pozwól, aby twoje pośladki zosta³a w³¹czona. Upewnij się także, czy nie wstrzymać oddech. Jeśli to jest twój pierwszy podporu, użytkownik może być tylko przytrzymaj w tej pozycji przez 10 sekund, i to jest okay. Każdego dnia, sprawiają, że jest ona celem, aby przytrzymać ją trochę dłużej. Spróbować pracy nawet przez minutę w ciągu dwóch tygodni. To naprawdę działa, moich przyjaciół. Po zwykłym uniesieniem ręki staje się wygodna, można dodawać wszelkiego rodzaju wariacje do niej wyzwanie samemu sobie.

2. Rosyjski skręt – Usiądź na podłodze z nogami zgiętymi w kolanach i stopy płasko na podłodze. Rozsiądź się trochę. Splatają dłonie i skręty tułowia w prawo i w lewo, wzruszający twoje kolana do podłogi. Powtórz z prawej i lewej strony ruchy 8 razy, po czym odpoczywać. Powtórz 2 razy. Będzie to naprawdę Zaktywizuj swoje głębokie mięśni brzusznych, zwłaszcza obliques. Gdy staje się to łatwe, a do tego posiadający licencję pilota zawodowego wagi lub piłką lekarską.

3. Spacer – Bend over tak twoje ręce są blisko Ci zasnąć. Powoli chodzić ręce pojedynczo, jak pozwolicie Twoje nogi wydłużyć. Idź się cztery razy. Celem gry jest zdobycie w dół do pozycji poziomej, ale być może będziesz musiał posuwać się do tego nadają. Następnie spacer ręce z powrotem cztery razy. Powtórz walking out i marszu z powrotem 8 razy.
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

1. Supermans – ruszajcie na podłodze twarzą w dół z nogami przedłużony długi i twoje ręce wyciągnięte przed siebie. Unieś prawą rękę i lewą nogę w tym samym czasie. Przytrzymać przez kilka sekund, a następnie ponownie włączyć. Powtórzyć po każdej stronie 8 razy. Ten jeden naprawdę cele grzbietu w odcinku lędźwiowym.

2. Dźwigi pośladkowych leżąc – Połóż się na plecach z ugiętymi kolanami i stopami płasko na podłodze. Podnieś swój łączony na podłogę, przycisnąć i przytrzymać przez kilka sekund. Powoli opuść. Powtórz 8 razy. Gdy ta staje się prosta, spróbuj go z jedną nogą w powietrzu.

3. Podparcie boczne – Połóż się na boku z nogami na stosie. Wcisnąć swoje biodra do podłogi, wyciągnij swój abs i przytrzymać. Podobnie jak z podporu wykonywania wymienionych w części 1, posuwać się do gospodarstwa ta pozycja na jedną minutę. Zmień strony i powtórz ćwiczenie.

Zależy Ci na pięknie wyrzeźbionych mięśniach? Nie zwlekaj i zacznij stosować najlepszy suplement Somatodrol.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here