Pozytywne myślenie w relacji z partnerem

Pozytywne myślenie w relacji z partnerem
Rate this post

dfPozytywne myślenie jest sposobem operowania własnego myślenia, aby wyeliminować nieproduktywne myślom i postawy i zastąpienie ich produktywność, pozytywne myśli. Może to spowodować zarówno fizyczne, jak i psychologiczne korzyści z biegiem czasu. Jeżeli zastosujesz go odpowiednio, może także powodować dużą poprawę jakości relacji.

Historia

pozytywne myślenie to prosty sposób przekształcić swój związek. Podstawową przesłanką tej idei jest to, że większość ludzkich nieszczęść wynika z wydajnych wzorców myślenia. Twoim zadaniem jako aspirująca pozytywne myśliciel jest pracowanie w chwilę po chwili świadomość twojego myślenia, wzorce identyfikacji negatywnych wzorców myślenia i wymienić je na pozytywne myślenie. Wzorce myślenia obejmują nie tylko werbalne wzorców myślenia, ale również obrazy, jak również.

Metoda

pierwszy krok w pozytywne myślenie jest zwyczaj zadawać sobie pytanie „Jakie mam na myśli teraz?” w różnych momentach w ciągu dnia, dopóki twoje „meta-świadomość” swoich własnych myśli nie wejdzie Ci w nawyk. Drugi krok to poznanie negatywnych wzorców myślenia, takie jak filtrowanie, filtr polaryzacyjny i dopasowywać. Ostatnim etapem jest tworzenie nowych, pozytywnych wzorców myślenia, aby wymienić negatywnych i do ingerowania w swoje własne wzorce myślenia, aby wymienić negatywne w pozytywne. Na bardziej zaawansowanym poziomie, można stosować takie techniki, jak twórcza wizualizacja aby zmienić swoje obrazy umysłowe. o nabraniu biegłej w pozytywne myślenie, można zacząć go stosować do twojej relacji. Jedną z technik, które zostało uznane za pracę jest idealizacja twojego partnera. Szczęśliwe pary mają zwykle wyższy opinie każdy inny niż każdy jeden nie siebie samych. Do pewnego stopnia, dając partnerowi więcej kredyt na pozytywne cechy charakteru niż czuje zasłużył polepszy Twoje relacje, zwłaszcza jeśli Twój partner wraca do łaski.Metoda

Inwestowanie w siebie

koncentrowaniu się na opiekę nad sobą, tylko nie kosztem swoich partnerów. 2013 Przebudzeń artykuł „Poprawa stanu emocjonalnego” poleca uważając, aby poprawić swoje relacje z innymi osobami poprzez nadanie priorytetu twojego stanu emocjonalnego. Przyłącz się do sali gimnastycznej, w klasie gitary, quit pijąc lub wykonać jakieś inne act of loving care do siebie. To uczyni cię mniej emocjonalnie zależy od relacji, usuwanie ciśnienia z ciebie i twojego partnera.

Przebaczenie

każdy ma braki, co oznacza, że każdy potrzebuje przebaczenia w pewnym momencie lub inny. Być liberalne z twojego przebaczenia twojego partnera. Jednym ze sposobów, aby zrobić to do katalogu twojego partnera cnoty i myśleć o nich, gdy twój partner krzywd lub angers, który w jakiś sposób. Tak długo jak twój rozmówca cnoty przewyższają jego wady, przebaczenia pochodzić będzie znacznie łatwiejsze, gdy ułożysz w sprawach perspektywa w ten sposób. Może ona również zachęcić partnera do rozszerzenia tej samej tolerancji dla swoich niedociągnięć.

Czasami relacje mogą wydawać się dużo pracy, dopóki nie usiąść i uświadomić sobie, jak wiele już zostało podane. Kwitnącej, zdrowy związek wymaga niektóre dawać i brać, i jest absolutnie w zasięgu ręki, jeśli ty i twój partner jest skłonny zrobić trochę pracy. Jeśli ty i twój partner jest odpowiednia w stosunku do siebie, cała praca na pewno będzie warto na dłuższą metę.
Wyrazić swoje uczucia wobec nich. Zawsze przypominają swoim partnerem o tym, jak wiele znaczą dla ciebie, a co reprezentują one do Ciebie. Kobiety nie są jedynymi, którzy potrzebują przejawów miłości i opieki, ludzie potrzebują, że zbyt.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here