Oto prosty sposób, aby wspomóc Twój mózg

0
390
Oto prosty sposób, aby wspomóc Twój mózg
Rate this post

Mają mnóstwo powtó do nauki, a nie wiele czasu?Mają mnóstwo powtórek do nauki, a nie wiele czasu?

Udało Ci się usłyszeć stare powiedzenie „praktyka czyni mistrza” i prawdopodobnie słyszeliście powiedzenie „doskonały trening czyni mistrza.”
to wszystko drobne i wypasiony radar, ale obie implikują, że motor learning występuje tylko podczas praktyk. Że jak praktykujemy – naszych sprawdzonych strategii, metod i technik – są głównym wyznacznikiem tego, jak szybko chcemy poprawić.
Te rzeczy czy sprawy znacznie, oczywiście.
Okazuje się jednak, że istnieją inne czynniki, które przyczyniają się do motor learning zbyt (poczekać…co?!).
Na przykład, naukowcy odkryli, że życie faktycznie trwa co najmniej 24 godzin po zatrzymaniu wyznaje. W rzeczywistości, wiele badań wykazały znaczące przyrosty wydajności 24 godzin później – nawet bez dalszej praktyki.Jak to może być? I jakie są konsekwencje? Czy to jest coś co możemy zoptymalizować – Czy jest coś co możemy zrobić, aby zwiększyć kształcenie, które ma miejsce po pozostawimy praktyka pokoju?
Rzućmy okiem.

 20,5% poprawy w 12 godzin

Tak jak to się dzieje, że wciąż dążymy do poprawy, nawet gdy nie jesteśmy praktykujący? Rzeczy po prostu spłynął z czasem? Czy ten sen ma coś z nim zrobić?

A teamu neurophysiologists na Harvardzie przeprowadził analizę, aby zobaczyć czy mogą odpowiedzieć na to pytanie.

Oni przeszkolenie 62 uczestników w palec uderzając zadania. Każdy uczestnik otrzymał 12 30-sekundowych szkoleń klinicznych, a następnie zostały poddane testom, aby zobaczyć, jak skutecznie (w zależności od szybkości i dokładności) mogą one powielać tej sekwencji.

Grupa A otrzymała wykształcenie na poziomie 10-16, i zostali ponownie badane co 4 godzin (at 2pm, 6pm i 10pm). Nie było żadnych znaczących zmian, aby mówić o. W zasadzie tylko kilka drobnych usprawnień prawdopodobnie wynikające z ciągłych powtórzeń w każdej re-test.

Tak jak to się dzieje, że wciąż dążymy do poprawy, nawet gdy nie jesteśmy praktykujący? Rzeczy po prostu spłynął z czasem? Czy ten sen ma coś z nim zrobić?

A teamu neurophysiologists na Harvardzie przeprowadził analizę, aby zobaczyć czy mogą odpowiedzieć na to pytanie.

Oni przeszkolenie 62 uczestników w palec uderzając zadania. Każdy uczestnik otrzymał 12 30-sekundowych szkoleń klinicznych, a następnie zostały poddane testom, aby zobaczyć, jak skutecznie (w zależności od szybkości i dokładności) mogą one powielać tej sekwencji.

Grupa A otrzymała wykształcenie na poziomie 10-16, i zostali ponownie badane co 4 godzin (at 2pm, 6pm i 10pm). Nie było żadnych znaczących zmian, aby mówić o. W zasadzie tylko kilka drobnych usprawnień prawdopodobnie wynikające z ciągłych powtórzeń w każdej re-test.Grupa B była również kształconych na 10-16, a testowany 12 godzin później po 10pm, i znowu po 10 rano następnego dnia. Pokazują one nie-znaczące 3,9% wzrost wydajności, gdy testowany w 10pm. Ale gdy testowany w 10-16 po nocy ze snu, które wyraziło 18,9% wzrost wydajności w stosunku do swoich partytur 24 godzin przed (przy braku spadku celności), oraz 14,4% w stosunku do ich wyniki w noc przed wielkim wydarzeniem.

 20,5% poprawy w 12 godzin

Sen = mniej błędów

Amy Simmons i Robert Duke (dowiedz się więcej o Dr. Duke za posrednictwem tej violinist.com artykuł) przeprowadziła badanie 75 największych wytwórni muzycznych na Uniwersytecie Texas – Austin, wszystkie z 2 latami doświadczenia w klasie fortepianu.

Każdy nauczył się grać a podchwytliwa 12-uwaga melodię, i zostali poinstruowani, aby zagrać melodię jak „szybko i dokładnie”, jak to tylko możliwe, za pomocą fingerings określonych w muzyce.

Jak Harvard studia, mieszkało wielu grup, niektóre, które były testowane po jakimś czasie snu, i innych, które były testowane bez spania w międzyczasie.

Amy Simmons i Robert Duke (dowiedz się więcej o Dr. Duke za posrednictwem tej violinist.com artykuł) przeprowadziła badanie 75 największych wytwórni muzycznych na Uniwersytecie Texas – Austin, wszystkie z 2 latami doświadczenia w klasie fortepianu.

Każdy nauczył się grać a podchwytliwa 12-uwaga melodię, i zostali poinstruowani, aby zagrać melodię jak „szybko i dokładnie”, jak to tylko możliwe, za pomocą fingerings określonych w muzyce.

Jak Harvard studia, mieszkało wielu grup, niektóre, które były testowane po jakimś czasie snu, i innych, które były testowane bez spania w międzyczasie.Wyniki były zgodne z innymi badaniami w tej dziedzinie – i trochę bardziej ilustracyjne, w jaki sposób odnosi się to do muzyków.W przeciwieństwie do badania Harvard, gdzie zyski zostały dokonane głównie w prędkości, dokładności, był czynnikiem budĺźet najbardziej w muzyk studium.Uczestnicy wykonane mniej błędów podczas badania po okresie snu między testami. I nie, nie one tylko graj wolniej w celu dokonania mniej błędów.W przeciwieństwie do badania Harvard, gdzie zyski zostały dokonane głównie w prędkości, dokładności, był czynnikiem budĺźet najbardziej w muzyk studium.Uczestnicy wykonane mniej błędów podczas badania po okresie snu między testami. I nie, nie one tylko graj wolniej w celu dokonania mniej błędów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here