Najlepszym sposobem, aby schudnąć sprowadza się do tych trzech rzeczy

0
43
Najlepszym sposobem, aby schudnąć sprowadza się do tych trzech rzeczy
Rate this post

Najlepszym sposobem, aby schudnąć sprowadza się do tych trzech rzeczyNazwij to jak chcesz: plan odżywiania, styl życia, żywienie, filozofia, ale kilka rzeczy Garner takie gorące spory, jak Jak schudnąć. To prawda, jeśli jesteś na niskowęglowodanowej keto program poświęcony Paleo styl życia, w sumie 30 lub nadal zaangażowana niskiej zawartości tłuszczu żywności, plany te mają więcej wspólnego, niż myślisz. Ponadto, podążać, każdy z nich religijnie, i jest prawdopodobne, aby zauważyć wyniki.

W nowym badaniu, naukowcy z uniwersytetu Stanforda postawili ponad 600 osób dorosłych z nadwagą na zdrową niskiej zawartości chocolite lub o niskiej zawartości węglowodanów. Okazuje się, że uczestnicy mieli podobne poziomy sukcesu odchudzania na każdy plan. Naukowcy szukali objawy (takie jak poziomy insuliny i wzory Genu), aby zobaczyć, czy są jakieś czynniki, które mogą sprawić, że kogoś bardziej skuteczne na każdej diety, ale po tym, jak przeglądałem dane, nie były one w stanie zrobić żadnych powiązań. Tak jak to może trwać wiele lat, zanim naukowcy odkrywają indywidualne cechy charakteru, co może doprowadzić do jeszcze większego sukcesu na pierwszy plan w porównaniu z innym, teraz, możemy dowiedzieć się wiele — i dużo stracić! — uznając, porady dietetyczne, że wszyscy eksperci zgadzają.

Oto trzy przykazania, które przekraczają wszystkie rodzaje odchudzania podejść.

JEDZ WIĘCEJ WARZYW Biorąc pod uwagę, że tylko 1 na 10 amerykanów ich potrzeb produkować, to jest bardzo bezpiecznie powiedzieć, że należy jeść więcej warzyw. I nie ma znaczenia, jakie jedzenie filozofii subskrybujesz, warzywa są ważną częścią programu. Warzywa mają dużo będzie dla nich: napełniają was bardzo mało kalorii i są zalać ciała z składniki odżywcze do walki z chorobami, jak choroby serca, cukrzyca typu 2, niektóre rodzaje raka.

Jeśli śledzicie trendy jedzenia, można by pomyśleć, że trzeba spaść w miłość z kalafiora i kapusty, aby uzyskać wszystkie korzyści, które oferują warzywa, ale nie w tym przypadku. Czy to brokuły, słodkie ziemniaki, marchew, papryka, kapusta, szpinak, lub jakiekolwiek inne warzywo, pomysł jest, aby jeść ich dużo i znaleźć wiele sposobów, aby cieszyć się ich życzliwość. Tak więc, jeśli jesteś po prostu można nie gotowane na parze kapusty brukselskiej brzucha, spróbuj je smażone lub dać saute z kapusty brukselskiej spróbować. Jeśli surowe cukinia nie jest twoja sprawa, zobacz, czy ci się to podoba spiralized w makaron na grillu lub na patelni grill.
Za pomocą wielopoziomowe podejście jest jeszcze jeden świetny sposób, aby zbudować dobry wegetariańska nawyk. Na przykład, zacznij od jedzenia, można już cieszyć — mówią, makaronu i warstwę niektóre warzywa do miski. To może pomóc odkrywać nowe potrawy z już kocham jeść, a stamtąd można spróbować nowych sposobów, aby cieszyć się nim. Weź szpinak, na przykład. Po wypróbowaniu go z makaronem, można złożyć go w omlet lub inne ulubione jedzenie, lub wybrać go samodzielnie z różnych technik gotowania (smażone lub duszone) lub różne dodatki smakowe (czosnek lub złotego rodzynek). Możliwości są nieograniczone! JEDZ MNIEJ CUKRU
Można winić biologii dla łakomczuchów. Instynktownie preferują słodycze, i ten dysk jest uniwersalna i zaczyna się wcześnie, według badań na ten temat. Cukier smaczne jedzenie, jedzenie z dodaj to wszystko od chleba do zup, do sałatek, płatków, jogurty i wiele innych. To dodaje zbyt dużo cukru!

Średnio amerykanie zużywają ponad 19 łyżeczek cukru dziennie, co znacznie przekracza 6 granica amerykański kierowy Skojarzenie, łyżki do kobiet i 9 ograniczają łyżeczka dla mężczyzn. To nie sprawia, że swoją talię łaski, dlatego każdy plan odchudzania prawników ma mniej cukru.

Obserwuje się pewne niejasności, że diety o niskiej zawartości tłuszczu oznacza, że można cieszyć się niską zawartością tłuszczu ciasteczka i inne smakołyki, ale to znowu wpływać na producentów żywności. Prawdziwych intencji niskiej zawartości tłuszczu obiad jeść więcej zdrowych produktów, które są naturalnie niskiej zawartości tłuszczu: owoce, warzywa, rośliny strączkowe, szybkich białka i produkty pełnoziarniste.

OpinieOpinie

Jak płynnych kalorii może sabotować sukces odchudzania
Istnieje wiele badań, aby wspierać tłusty styl życia, tak jak istnieją przekonujące dowody na to, że można schudnąć poprzez zmniejszenie węglowodanów. Różne podejście do różnych ludzi, ale jeśli chcesz schudnąć, ograniczając dodatku cukru-to kolejne rekomendacje dla wszystkich programów.

Jeszcze jedna uwaga na temat Cukrów: jeśli można nazwać to agawy, sok z trzciny cukrowej, syropu klonowego, brązowy syrop ryżowy, koncentrat soku owocowego, финиковый cukier lub którykolwiek z 61 nazwy dla cukru, są to wszystkie czary kłopoty dla twojego zdrowia i twojej talii.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here