Jak schudnąć 10 kg?

0
49
Jak schudnąć 10 kg?
Rate this post

Jak schudnąć 10 kg?Klucz do utraty wagi 10 kg, to podjąć decyzję, co robić dalej, czyli jest w twoich rękach, dostać, trzeba tylko zmienić niektóre nawyki, a my damy ci wskazówki, aby to chocolate slim.

Aby rozpocząć, należy wiedzieć, że nie musimy się spieszyć. Jeśli zalecamy, aby schudnąć, poprawić zdrowie, i tak, oczywiście, że poprawi swój wizerunek, ale nie będzie mieć sens, ja ciebie lepiej, jeśli umieścić swoje zdrowie na granicy.

Dobre tempo utraty masy ciała wynosi około 0,5 kg na tydzień, co by 2kg w miesiąc i 5 miesięcy, chyba, udało się stracić 10 kg. Tak, że nie można mieć „dieta”, jeśli się nie zmieniać swoje nawyki na stałe, w ten sposób, nie tylko otrzymasz schudnąć, jeśli nie, poza tym, że osiągniesz go. Zaleca się trzymać diety dla utraty wagi 10 kg w miesiąc, a nie realistycznie, pamiętaj, nie ma wpływu na swoje zdrowie, a otrzymasz odwrotny efekt w kolejnych miesiącach, które będą miały wpływ na przyszłą zdolność do utrzymania zdrowej wagi.

Zachnij już teraz

Zmienia się układ, teraz twoim celem – „od teraz będę jeść zdrowe”. Takie myślenie pomoże ci lepiej zintegrować zasilanie w swój rytm życia, bo nie tomártelo, jako coś tymczasowego, będzie działać we wszystkich sytuacjach, dania, podróże i inne zobowiązania bez wagi „będę skakać”.

To nie do naśladowania, rygorystyczne diety, w której ograniczają grup produktów spożywczych. To zasilanie ze wszystkich grup produktów spożywczych, aby uzyskać wszystkie składniki odżywcze, których nasz organizm potrzebuje. Strategia opiera się na brać mniej kalorii, niż wydajemy, poprzez cukru i tłuszczów, zwłaszcza tych, które nie są zdrowe. Strategia ta nazywa się niskokalorycznej diety.

W następnym artykule, moje koleżanki Laya Gomeza i Juana Maria Gonzalez masz wszystkie klucze, odchudzanie 10 kilogramów.

Jeśli chcesz przyspieszyć bikini żadnej pomocy, nie musisz używać skomplikowanych przemysłowe produkty wątpliwej skuteczności. Niektóre napoje pomogą ci schudnąć w naturalny sposób, za pomocą hormony ciała i składników odżywczych, które zawierają, i na półkach każdego sklepu.

Jeśli zasilanie przed snem, nauki udowodnili, że mają korzystny wpływ na utratę wagi, ponieważ pomaga lepiej spać, i już wiemy, związek między brakiem snu i otyłość – czy dlatego, że aktywować jakiś proces związany z spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni.

W każdym razie, są napoje, które pomagają schudnąć i schudnąć bez wysiłku, choć, oczywiście, muszą być włączane w zbilansowanej diecie, a uzupełniają dobrą dawkę codziennych ćwiczeń. W przeciwnym razie, nie byłoby, na przykład, tak zwane „diety”cud”.

Co zawiera dieta dla utraty wagi 10 kg?

MLECZNE

Najlepiej bez tłuszczu (mleko, jogurt i twaróg 0%). Jeśli bierzesz napoje, warzywa, wybrać, wzbogacone w wapń.

WARZYWACo zawiera dieta dla utraty wagi 10 kg?

Wszystkie warzywa zalecane.   jak obiad i na kolację, jako danie główne, sałaty, pomidory, ogórki… warzyw, takich jak bakłażan lub cukinia, lub kapustne (brokuły, kapusta…), a także grzyby.

OWOCE:

Również doradzać wszystkie owoce, nawet banana! Najlepiej brać 2 lub 3 porcji każdego dnia. Można go zabrać na deser lub pomiędzy godzin. Stanowią doskonałą przekąskę.

ZBOŻA, rośliny STRĄCZKOWE i warzywa korzeniowe

Ta grupa produktów jest to, że używamy formy energii, jak gdyby nasz benzyna. Musimy go przyjąć, tak aby agencja mogła robić swoje funkcje, ale musimy kontrolować ilość, aby organizm może także korzystać z rezerwy energetyczne (nagromadzony tłuszcz) i odchudzanie.

Ilość sprzętu, który masz coś do dodania w porze lunchu i kolacji-to środek pięść.

Ryż, makaron, kuskus, chleb… najlepiej kompleksowego, rośliny strączkowe (soczewica, groch lub fasola) i ziemniaki.

W MAGAZYNIE

Jaja: 3-4 jajka tygodniowo.
Mięso: Najlepiej białe (kurczak lub indyk) i jeden, maksymalnie dwa razy, Czerwonego mięsa (wołowiny)
Kiełbasy zalecane: pierś z indyka, kurczaka lub szynki.
Ryby: Zwiększa swoją konsumpcję kosztem mięsa. Staraj się przyjmować nie mniej niż 3 razy w tygodniu białej ryby (Morszczuk, flądra, dorsz..) i 1 lub 2 razy tłuste ryby (łosoś, szproty, makrela…)
Owoce morza: możesz także włączyć w swoje przepisy, jak biała ryba. Skorupiaki, małże, kalmary, mątwy, krewetki…

Najlepsze jest to oliwa z oliwek (najlepiej w postaci surowej), ale należy ograniczyć jego ilość do 2 lub 3 łyżki stołowe dziennie.

Możesz również dodać coś

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here