Jak często należy się ważyć?

0
243
Jak często należy się ważyć?
Rate this post

Codzienne ważenie może służyć jako czerwona flaga dla Twojego systemu.Bądźmy szczerzy: wszyscy mamy a miłość-nienawiść (tipping więcej ku nienawiści) relacje z naszej skali.

Na dzień dobry, skala jest najlepszy przyjaciel, który dopinguje cię. Na zły dzień, skala jest nieprzekupnym frenemy kto nas skrycie side-eye. Zimnej i ciepłej relacji na bok, tym bardziej, że skala może być jednym z najważniejszych narzędzi do odchudzania.

Ostatnie badania 91 nadwaga u dorosłych w urzędowym Akademii Żywienie i dietetyka nawet, że tych, którzy sami ważyć codzienniestracił więcej masy w porównaniu do tych, którzy uczynili ją co tydzień, albo wcale. Ale właściwie istnieją przeciwstawne opinie na temat najlepiej zważyć-częstotliwości.

W rzeczywistości, „korzyści z codziennie self-ważące od dawna tematem zainteresowania wśród otyłość i zaburzenia odżywiania ekspertów”, mówi David B. Allison, HUM, dyrektor odżywianie otyłość Research Center w University of Alabama w Birmingham.

Tak więc, jeśli nawet specjaliści nie zgadzają się, jak często należy przedmiot siebie do skali? Dowiedz się tutaj będziemy przełamywać zalety i wady ważenie każdego dnia.

Codzienne ważenie może służyć jako czerwona flaga dla Twojego systemu.

Z utratą wagi, ignorancja nie jest rozkosz. Codziennie masa zameldowania może natychmiast zapobiec nieprzyjemnych niespodzianek Przychodzą zauważysz jakiekolwiek wzrosty (w przeciwieństwie do kilku tygodni lub miesięcy później, kiedy wszystko może zdobyć z ręki), a będziesz uważać, aby nie uzyskać zbyt wiele. Jeśli chcesz zapobiec wahaniom wagi – stosuj rewolucyjne plastry,  bądź środek, który w składzie ma pokrzywę indyjską. Jednak badania Cornell opublikowane pod koniec ubiegłego roku zauważyć, że ta taktyka może być tylko użytecznym strategia „niektórych dorosłych.” Kim dokładnie są te niektóre dorośli?
Śledzenie podróż odchudzania i na oku tendencjimoże zwiększyć swoją pewność siebie. Nawet jeśli jesteś po prostu zauważać drobne stopniowych zmian, widząc, że twoje wysiłki są opłacalne może pomóc trzymać się planu, gdy postanowienie jest niestabilny. Jednymze sposobów, że CDC proponuje zmniejszenie masy ciała jest stale sprawdzić w siebie, aby zobaczyć, jak jesteś poprawy. Co więcej, badania przeprowadzone przez Krajowy Rejestr Weight Control, organizacji, która śledzi ludzi, którzy z powodzeniem utracone i przechowywane masa startowa, a także powiązane, że sukces na codzienne ważenie. Codziennie ważenie są stałym przypomnieniem swój cel.
Twój ważenia może być przycisk reset-akt wchodzenie na skali na co dzień służy jako korektę kursu. Autorzy badania żywienia i dietetyki cytowane wcześniejsze badania, że samokontrola pobudza ludzi do osiągnięcia swoich celów, a eksperci wiedzą, że subtelne cel przypomnienia wpływać swoje nawyki żywieniowe, które utrzymują złe zachowanie w ryzach. Inne badania w tej samej notatce analitycznej że codzienne ważenie nawet może prowadzić do lepszych wyborów żywieniowych i aktywności fizycznej. Znaczenie, będziesz dwa razy pomyśleć o konieczności lody lub głęboko-dish pizza na obiad (lub pomijanie treningu), jeśli wiedzą, że nie jest randka ze skalą następnego ranka.

Codziennie ważenie można spiralę nad obsesyjną zachowanie.

Niektórzy eksperci od dawna szczwany zbyt wiele czasu na skali, częściowo z powodu kwestii związanych z zaburzeniami odżywiania. „Koncentrując się na liczbę na skali za dużo może być niezdrowe i prowadzi do niepokoju o nasze ciała i co jemy”, ostrzega Charlotte N. Markey, PhD, profesor psychologii na Uniwersytecie Rutgers w New Jersey i autor inteligentnych ludzi Don ‚ t potrawy.Jeśli utrzymując lepsze śledzenie numerów niż księgowy, może być burtę. Po tym wszystkim, „obsesja liczb może być nieopłacalne i stresujące dla ludzi” Markey dodaje. Innymi słowy, to zły moment, w skali, może prowadzić do binging na nieograniczony cynamonu rolki i chipsów ziemniaczanych. Albo w drugą skrajność sumie: wypracowanie i liczenia kalorii zbyt wiele.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here