Jak być w zasadzie zdrowym człowiekiem

0
81
Jak być w zasadzie zdrowym człowiekiem
Rate this post

Jak być w zasadzie zdrowym człowiekiemNawet jeśli mamy najlepsze intencje, cele, które postawiliśmy, aby poprawić zdrowie (wtedy ostatni kawałek pizzy, detoxic opinie) czasem zgubić. To może być trudno utrzymać motywację, lub nawet poprawnie poinformowany, ponieważ zalecenia, za to, że jadł i jak długo mogą być mylące i sprzeczne. (Tłuszcz, na przykład, był w menu w ciągu wielu lat pod oficjalnym nadzorem, że spożywanie smalcu tuczące, a teraz, porady wyrzucony na ulicę.) W rezultacie, naprawdę zdrowego zachowania mogą mieć trudny czas cięcia przez hałas. Pomimo wszystko, co wiemy o korzyściach dla zdrowia ćwiczeń fizycznych, ostatnie badania wykazały, że 43% pracujących osób dorosłych nie często to robię.

Jeszcze bardziej użyteczne otrzymywać jeszcze wartościowym celem, i wielu ekspertów w dziedzinie ćwiczenia, zdrowie i odżywianie mają jasne wyobrażenie o tym, jak się tam dostać. Oto niektóre z niskim poziomem stresu, nagie minimalne sposobów, aby stać się zdrowym człowiekiem, nawet dla tych z nas, którzy lubią jeść i naciśnij powtórz.

Jak jeść

Zdrowe odżywianie nie musi być gra w liczby składników odżywczych. I nie: nie musisz iść wegańskie lub podjąć Paleo dieta. Po prostu upewnij się, że twój arkusz zawiera ponad dwóch różnych kolorów, mówi Nikbin Simin Мейдани, dyrektor Jean Mayer МСХ żywienia człowieka naukowo-badawczego centrum na starzeniu się w uniwersytecie Tufts. „Jeśli to nie jest tak, to jest nudne i nie spełniają twoje wymagania odżywcze” – mówi. „Jeśli to zielony i czerwony i brązowy, możesz”.

Po barwienia talerzu, upewnij się, że zużywają ją i ciesz się—z kimś jeszcze. „Wspólny posiłek z przyjaciółmi i rodziną wpływa na nasze zdrowie i jak się starzejemy i tempo, jak się starzejemy,”   mówi.

Niektóre kraje, jak Brazylia, podążać właśnie tą radą. Ich rząd zaleca spożywać naturalne produkty, unikając recyklingu i obiad z innymi ludźmi.Jak wykonywać

Centra kontroli i prewencji chorób (CDC) zaleca, że amerykańscy dorosli dwie godziny i 30 minut umiarkowanej intensywności tlenowych co tydzień, plus jakieś wzmacniające mięśnie na stronie.

Wiele osób tego nie robią. Badanie 2015 opublikowane w bmj twierdzić, że starsi ludzie, zwłaszcza, że trudno spotkać państwowe porady. „Staje się nieaktywny ludziom trochę aktywności fizycznej, nawet jeśli nie są one zgodne z zaleceniami, może zapewnić większy przyrost zdrowia publicznego” – napisał Autor badania Philip de Soto Barreto, pracownik naukowy szpitala Uniwersyteckiego w Tuluzie, w gazecie.Jak jeść

Ale nowe dowody świadczą o tym, że oni nie muszą. Barreto wskazuje, że badanie ponad 250 000 ludzi starszych okazało się, że otrzymują mniej, niż godzinę umiarkowanej aktywności fizycznej w tygodniu kojarzył z 15% spadku w śmierci, co oznacza, że ludzie korzystają nawet niewielka ilość ćwiczeń fizycznych. Badania wykazały również znaczne korzyści dla zdrowia proste ćwiczenia jak chodzenie.

Na wynos

Podkreślając na posiedzeniu rządu cyfry—czy wartość odżywcza ilość ćwiczeń minut—nie może kosztować bólu głowy. Niektóre ćwiczenia, co tydzień i jedzą kolorowe dania z przyjaciółmi może być przyjemny sposób, aby żyć zdrowiej. Robić coś, wydaje się, że to ważne.

Niektórzy badacze widzą, jak nisko ludzie mogą iść, jeśli chodzi o czas spędzony w pracy. Wpisz w jedną minutę treningu, gdzie pracujesz tak ciężko, jak można w 60 sekund, z pewnym rozgrzewki i schładzania ćwiczenia zakosili też. Chociaż czas realizacji minimalne, to musi być trudne, i to jest pokazane, aby poprawić zdrowie i kondycję. „Tam może być czas skutecznych sposobów, aby uzyskać dobrą kondycję fizyczną” – mówi Martin Gibala, wydziału kinezjologii na uniwersytecie Mcmaster w Kanadzie. „Pomysł spotkania ludzi w środku pozytywna—ale tam nie ma darmowych obiadów”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here