Dlaczego trzeba się rozgrzać przed treningiem

Dlaczego trzeba się rozgrzać przed treningiem
Rate this post
Zapomnij statyczne rozciąganieRozgrzewka powinna być pierwszą rzeczą, jaką można zrobić, gdy wchodząc do sali gimnastycznej, przygotowuje się do biegu lub odtwarzania odebrać grę w koszykówkę w miejscowym parku. Przyjmując 10 do 15 minut po prostu rozgrzać przed ćwiczeń, będzie można wykonać lepiej i zmniejszyć prawdopodobieństwo kontuzji. Te strategie pompowania krwi pomoże masz jeszcze swojego najlepszego potu.

Zapomnij statyczne rozciąganie

Wróćmy na chwilę do klasy w gimnazjum. Pamiętasz, jak nauczyciel siłownia uczyniłoby każdy zakończyć serię odcinków zanim pójdziesz grać w piłkę? Podczas dotykania palce i inne rodzaje odcinków statycznych są świetne dla zwiększenia indywidualnego zakresu ruchu, nie jest idealnym rozwiązaniem dla przygotowywać ciało do aktywności fizycznej i powinna być zakończona albo jako ostygnie po treningu lub w ciągu dnia jako własny czynność. Zastanawiasz się, co należy zrobić w zamian?

Badania pokazują, że przez wprowadzenie dynamicznej rozgrzewkę w swoją rutynę przed treningiem, jesteś w stanie pracować ciężej, czuć się lepiej i zmniejszyć prawdopodobieństwo kontuzji. Przez rozgrzewce mówimy nasze ciała, „Ok, nadszedł czas, aby dostać się w ruchu”, który pomaga nasze mięśnie i układ krążenia przygotować się do wysokiego poziomu wysiłku.Jak się rozgrzewać?

Jak się rozgrzewać?

Zawsze chcesz rozpocząć rozgrzewkę powoli kilka w miejscu, ruchy dynamiczne (czyli uściski kolana) oraz stopniowo zmierzać w kierunku ruchu wyższym nakładem pod koniec rozgrzewki (czyli wysokie kolana do 10 jardów). Do prawidłowej rozgrzewki, czy te trzy rzeczy: podnieść swoje tętno: Poprzez zaczyna się powolny, dajesz organizmowi szansę stopniowo podnosić tętno w okresie czasu od 10 do 15 minut przed ćwiczeniami. Zwiększenie przepływu krwi: Podczas ćwiczeń, krew przenosi tlen do mięśni pracujących jednocześnie przenosząc ubocznych dalej. Dzięki swojej rozgrzewce, skręcasz w niektórych z tych systemów wahadłowych, zanim naprawdę podkreślić ich podczas treningu używać podobnych ruchów: Podstawowym celem rozgrzewki jest przygotować ciało do aktywności planujesz robić. Dlatego to ruchy, które bardzo przypominają treningu na dzień. Może to obejmować uściski kolano, uściski biodra i kopnięć na nogi, jeśli planujesz robić przysiady w treningu. Tak długo, jak spełnić te trzy bramki podczas rozgrzewki, twoje ciało będzie gotowe do sesji treningowej. Pamiętaj, aby zacząć się powoli i stopniowo przyspieszyć aż tętno podwyższone nieznacznie przepływ krwi wzrósł i twoje kończyny są luźne.Jak ważne?

Jak ważne?

Uraz to ostatnia rzecz, każda kulturysta chce. Można pominąć posiłek tu i tam, jeśli koniecznie, można pominąć ostatnie 5 minut sesji cardio, jeśli trzeba gdzieś być, ale jeśli pominąć swoją rozgrzewkę i skończyć z pull mięśni, jesteś nie zyskuje optymalnie do następnego miesiąca. Rozgrzewka jest uraz-prewencyjny na wiele sposobów. Zwiększa elastyczność i przepływ krwi, co ogranicza szanse na pociągnięcie bóle mięśni i stawów. Właściwa rozgrzewka także dostaje podnośnika w rowku ich wykonywania.

Wiele razy podnośnik dostanie się do siłowni i uzyskać prawo do swoich ciężkich zestawów bez rozgrzewki. Potem przychodzą na Bodybuilding.com i przeczytać ten artykuł. „W porządku, zrobię jedno rozgrzewkę z baru, który pomoże wielu Chyba”. Może to trochę pomogło, ale właściwa rozgrzewka może zrobić ci o wiele lepiej.

Tak samo podnośnik postanawia uderzyć bieżni na 3 minuty, aby uzyskać pompowania krwi i tlenu do ich nóg. Kiedy wróci do squat rack z jego rozgrzewania wagi, dowiaduje się o wiele bardziej elastyczny. Po dwunastu nagrzewania powtórzeń kolana są całkowicie nasmarowane, jak również i nie ma pęknięć lub popping do bycia wysłuchanym. Dodatkowo, dzięki dobrze przeprowadzonemu treningowi, uzyskasz lepsze efekty stosowania tego preparatu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here