Dlaczego trzeba się rozgrzać przed treningiem

0
234
Zapomnij statyczne rozciąganieRozgrzewka powinna być pierwszą rzeczą, jaką można zrobić, gdy wchodząc do sali gimnastycznej, przygotowuje się do biegu lub odtwarzania odebrać grę w koszykówkę w miejscowym parku. Przyjmując 10 do 15 minut po prostu rozgrzać przed ćwiczeń, będzie można wykonać lepiej i zmniejszyć prawdopodobieństwo kontuzji. Te strategie pompowania krwi pomoże masz jeszcze swojego najlepszego potu.

Zapomnij statyczne rozciąganie

Wróćmy na chwilę do klasy w gimnazjum. Pamiętasz, jak nauczyciel siłownia uczyniłoby każdy zakończyć serię odcinków zanim pójdziesz grać w piłkę? Podczas dotykania palce i inne rodzaje odcinków statycznych są świetne dla zwiększenia indywidualnego zakresu ruchu, nie jest idealnym rozwiązaniem dla przygotowywać ciało do aktywności fizycznej i powinna być zakończona albo jako ostygnie po treningu lub w ciągu dnia jako własny czynność. Zastanawiasz się, co należy zrobić w zamian?

Badania pokazują, że przez wprowadzenie dynamicznej rozgrzewkę w swoją rutynę przed treningiem, jesteś w stanie pracować ciężej, czuć się lepiej i zmniejszyć prawdopodobieństwo kontuzji. Przez rozgrzewce mówimy nasze ciała, „Ok, nadszedł czas, aby dostać się w ruchu”, który pomaga nasze mięśnie i układ krążenia przygotować się do wysokiego poziomu wysiłku.Jak się rozgrzewać?

Jak się rozgrzewać?

Zawsze chcesz rozpocząć rozgrzewkę powoli kilka w miejscu, ruchy dynamiczne (czyli uściski kolana) oraz stopniowo zmierzać w kierunku ruchu wyższym nakładem pod koniec rozgrzewki (czyli wysokie kolana do 10 jardów). Do prawidłowej rozgrzewki, czy te trzy rzeczy: podnieść swoje tętno: Poprzez zaczyna się powolny, dajesz organizmowi szansę stopniowo podnosić tętno w okresie czasu od 10 do 15 minut przed ćwiczeniami. Zwiększenie przepływu krwi: Podczas ćwiczeń, krew przenosi tlen do mięśni pracujących jednocześnie przenosząc ubocznych dalej. Dzięki swojej rozgrzewce, skręcasz w niektórych z tych systemów wahadłowych, zanim naprawdę podkreślić ich podczas treningu używać podobnych ruchów: Podstawowym celem rozgrzewki jest przygotować ciało do aktywności planujesz robić. Dlatego to ruchy, które bardzo przypominają treningu na dzień. Może to obejmować uściski kolano, uściski biodra i kopnięć na nogi, jeśli planujesz robić przysiady w treningu. Tak długo, jak spełnić te trzy bramki podczas rozgrzewki, twoje ciało będzie gotowe do sesji treningowej. Pamiętaj, aby zacząć się powoli i stopniowo przyspieszyć aż tętno podwyższone nieznacznie przepływ krwi wzrósł i twoje kończyny są luźne.Jak ważne?

Jak ważne?

Uraz to ostatnia rzecz, każda kulturysta chce. Można pominąć posiłek tu i tam, jeśli koniecznie, można pominąć ostatnie 5 minut sesji cardio, jeśli trzeba gdzieś być, ale jeśli pominąć swoją rozgrzewkę i skończyć z pull mięśni, jesteś nie zyskuje optymalnie do następnego miesiąca. Rozgrzewka jest uraz-prewencyjny na wiele sposobów. Zwiększa elastyczność i przepływ krwi, co ogranicza szanse na pociągnięcie bóle mięśni i stawów. Właściwa rozgrzewka także dostaje podnośnika w rowku ich wykonywania.

Wiele razy podnośnik dostanie się do siłowni i uzyskać prawo do swoich ciężkich zestawów bez rozgrzewki. Potem przychodzą na Bodybuilding.com i przeczytać ten artykuł. „W porządku, zrobię jedno rozgrzewkę z baru, który pomoże wielu Chyba”. Może to trochę pomogło, ale właściwa rozgrzewka może zrobić ci o wiele lepiej.

Tak samo podnośnik postanawia uderzyć bieżni na 3 minuty, aby uzyskać pompowania krwi i tlenu do ich nóg. Kiedy wróci do squat rack z jego rozgrzewania wagi, dowiaduje się o wiele bardziej elastyczny. Po dwunastu nagrzewania powtórzeń kolana są całkowicie nasmarowane, jak również i nie ma pęknięć lub popping do bycia wysłuchanym. Dodatkowo, dzięki dobrze przeprowadzonemu treningowi, uzyskasz lepsze efekty stosowania tego preparatu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here