Dlaczego trzeba jeść więcej żółtek aby zbudować masę mięśniową

0
158

Nadal uważają żółtek podnosi poziom cholesterolu? Może nabierzesz ochoty, aby przeczytać ten artykuł. Nadal uważają żółtek podnosi poziom cholesterolu? Może nabierzesz ochoty, aby przeczytać ten artykuł.

Śmierć białko omlettes!

Smakują one straszne, a dzięki rezygnacji z żółtek, jesteś pozbawiamy siebie istotnych składników odżywczych.

I nie musisz się martwić o poziom cholesterolu. „pocięcie cholesterolu pokarmowego jest niemal bez znaczenia, jeśli chodzi o promowanie zdrowy poziom cholesterolu we krwi oraz zdrowie serca” – mówi Donald K. laika, dr hab., emerytowany profesor nauk żywności i żywienia człowieka na Uniwersytecie Illinois.
Przez dziesięciolecia, na ile to co eksperci wiedzieli o zapobieganiu chorób serca przyjechała z lat czterdziestych Framingham study, która łączyła wysoki poziom cholesterolu we krwi na większe ryzyko chorób serca i ataku serca. Tak, w ramach próby szablą, poziom cholesterolu we krwi, środowisko medyczne sugerowane obcinanie cholesterolu pokarmowego, podobnie jak w całych jaj.

Ale oto rzeczy: „mniej niż połowa ludzi w studiach na trybunie honorowej choroby serca miała wysoki poziom cholesterolu”, Laika – mówi. „Wysoki poziom cholesterolu nie był nawet tak dobre jak coin toss przy prognozowaniu chorób serca.”

cholesterolu pokarmowego ledwo jedzie cholesterolu we krwi igła – z wyjątkiem ludzi, którzy mają problemy z metabolizujące cholesterolu pokarmowego, mówi Patricia Vassallo, M.D., kardiologiem w Nowgorodzki Memorial Hospital.Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Aby poprawić swój poziom cholesterolu we krwi, oczywiście, powinieneś przestać jeść tłuszcze trans, jedz więcej kwasów tłuszczowych omega-3, a chow na więcej błonnika, zgodnie z Mayo Clinic.Niestety do znoszenia jaj-kochanków, to nie było aż do 2015 r., amerykańskie wytycznych dietetycznych nixed swoim długoletnim zalecenie, aby obciąć spożycie cholesterolu.

Jeśli jesteś zdrowy, nie musisz jeść cholesterolu. To dlatego, że twoja wątroba jest gotowy, aby uzupełnić wszelkie braki cholesterolu w diecie. Ale nie ma realnego powodu, by nie – zwłaszcza, jeśli chodzi o żółtka.

Wszakże są jaja nr 1 biodostępne źródła białka, co oznacza, że Twój organizm może wchłonąć i wykorzystać swoje białka lepsze niż jest w stanie wchłonąć i wykorzystanie białka z żadnych innych środków spożywczych, – mówi gen. Pattona.

Wybudowanie 6-pack z jajkami na śniadanie

Jaja są jednymi z najbardziej bezwzględnych i zaradnych żywności dostępnej dla ciała stolarkę budowlaną. Jaja, odgrywają istotną rolę w zapewnieniu zdrowej diety do blacharzowi niezbędnych informacji technicznych służących zapewnieniu prawidłowej.

Jaja są doskonałym źródłem białka, które jest bardzo pomocne w masy mięśniowej proces budowy, jak bez białka, twoje mięśnie nie chcą rosnąć i bez wątpienia jaja są zdrowe źródło białka.

Możesz uzyskać bogactwo białka z nimi. Nade wszystko, jest łatwy i szybki do przygotowania gotowane jajka.

Potrzebujesz musisz poświęcić dużo czasu i wysiłku w gotowaniu twoje zdrowe śniadanie. Tak, aby uczynić Państwa śniadanie smakowo, można posypać solą i czarnym pieprzem na gotowane jajka. Nie trzeba rezygnować z gustem nawyki!

PodsumowaniePodsumowanie

A całe jajko będzie gości ci około 6 do 7 gramów białka, w zależności od jego wielkości. (To prawda: żółtek zawierają białko, zbyt.). Jeżeli taka dawka białka jest dla Ciebie za mała, zacznij stosować właściwą suplementację.

Tymczasem badania z University of Surrey w Wielkiej Brytanii pokazuje, że jaja mają jedną z najniższych energii-gęstości odżywczej w stosunku do jedzenia. Żółtka w szczególności są bogate w fosfor, cynk oraz witaminy B, cholina, i przeciwutleniacze.

Łącznie, we wszystkich tych składników odżywczych oznacza lepszą, mniej rumieniem, dogodniejsze odchudzania, więcej mięśni, i inteligentniejszą mózgu.

Faktycznie, w 2015 r. American Heart Journal studium ludzi, którzy mieli już choroby wieńcowej, jedzenie nawet trzy jaja, a dzień był sprawny.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here