Czy fast foody pomagają zbudować masę mięśniową?

0
298
Czy fast foody pomagają zbudować masę mięśniową?
Rate this post

Czy jesz co chcesz i nadal służyć jakąś poważną siłę? Czy jesz co chcesz i nadal służyć jakąś poważną siłę?

Jedzenie wspaniałe jedzenie. Wszyscy jesteśmy świadomi konieczności gór facetom zdobyć masę kota, dobrze, Chojnik, ale możesz gorge na cokolwiek chcesz? Możesz zbierać punkty na kalorie z odświeżający Big Mac albo powinieneś zamienić drive-through na zwykłą płytę z kurczaka i warzywa?

Oto wybór powierzchni: oczyścić jedzenia lub zabrudzone opakowania zbiorczego. Dowiedzieliśmy się, że terminy, ale nie dokładnie wiesz, co one oznaczają? Dodać je do swojej diety

Zabrudzone opakowania zbiorczego

Idea jest prosta: poćwicz na dysku i iść na tyle żywności, ile dasz radę. Junk food lub owoców; to nie ma znaczenia, po prostu odsuńcie w kalorie, aby podsycić twoje mięśnie na wszelkie sposoby. Dwoma mcdonaldami skręć. Pizza Hut. Pot Noodle. Są oni rozrzuceni na twojej płycie. Prawdopodobnie w tym samym czasie.

Czyste jedzenie

Oznacza to ostrożnie podsycają Twoje treningi z bardziej „czysty” kalorie, jadąc na zdrowych proporcji białka, węglowodanów i tłuszczów (około 2:3:1 – sprawdź jak wypracować swój stosunek tutaj). Dlaczego? Aby zachować wzmocnienie tłuszczu na minimum podczas rozbudowy tkanki mięśniowej.

Ale jaka metoda jest najskuteczniejsza? Aby dostać się do spodu see-food and go jeść diety stworzyliśmy serwowanych know-how PT Ollie mróz, człowiek specjalizujący się w budowie wielkich jednostek rugby, obok światowych badań w celu stworzenia łatwo strawnych spęczniająca do diety przewodnika. Zjedz je (dowiedz się, w jaki sposób dokładnie poniżej).

Przez Fast Foody przytyjesz

Plotki są prawdziwe. Można konwertować wiele kalorii na wiele mięśni. I nie ma się wokół faktu, że łatwiej jest stojak na swój licznik kalorii z porządku domina jest. Na przykład, chudego mięśni budynku łososia posiłek zawiera 333kcal na porcję, mniej niż przeciętny 546kcal kawałek pizzy New Yorker. Robisz matematyki (tylko żartowałem, oto ona: jeśli jedli tylko cztery kromki pizzy chcesz chow dół prawie 7 razy więcej kalorii niż łososia danie).

Ale wszystkie te kalorie przekonwertować do większych biceps? Nauka mówi nie koniecznie. I niestety nie mówi to w najprostszy sposób. Ale co trzeba wiedzieć jest taka: nie można ocenić, ile mięśni będziesz umieścić dalej od kalorii sam. Powód? KaloPrzez Fast Foody przytyjeszrii nie jest jednostką, ile masa zyskasz, to jedynie miara energii. Tak więc, nie ma 4 kcal na gram białka i węglowodanów, jest 9kcals również na gram tłuszczu. Dlatego też, jeśli jesteś zmuszając dół kalorii gęstych pokarmów, są szanse, jesteś inhalacji talii rozszerza tłuszcz, białko nie biceps budowania. Jeśli chcesz zbudować mięśnie to masz dostać inteligentne. Musisz myśleć o makroskładników masz w każdym posiłku, szczególnie białka. Gdy stos talerz z nim enzymy w żołądku i jelicie cienkim rozkładają białka na aminokwasy, które są wykorzystywane do załatać łzy mikro-mięśniowych wprowadzonych podczas ostatniej sesji duże windy. Brzmi groźnie, ale nie martw się, jest to dobra rzecz; Kwasy te są powodem masz silniejsze mięśnie – przez łatanie łzy robią twoi włókna większe. Więc chowing dziesięć białko trzęsie przyspieszyć ten proces? Twój organizm potrzebuje tylko pewną ilość białka, aby włączyć go w tryb budowania mięśni. Jeść więcej nie uczyni proces szybciej – będzie to po prostu karmić swoje ciało z części kalorii.
I nie ma prawdziwy problem z brudna rozdrabniających: masz zamiar umieścić na tłuszczu. Dużo tłuszczu. „Jedzenie wszystko w zasięgu wzroku sprawia, że prawie niemożliwe, aby śledzić, co się naprawdę dzieje w organizmie”, mówi Frost. „Ostatecznie, która prowadzi do ogromnej nadwyżki kalorii i zysku.” Wysoki poziom fast foodów (w szczególności tłuszcze trans „sztuczne”) sprawia, że insulina bardzo nieefektywne w dostarczaniu składników odżywczych do mięśni, według badań 15-letniego opublikowanym w Lancet czasopismo. Nie tylko ta siła swoje ciało, aby to nadrobić z poziomami z cukrzycą powoduje insuliny, ale jeśli nie uzyskać składniki odżywcze dostarczane do mięśni potem przechowywane jako – zgadliście – komórek tłuszczowych. Konkluzja: tłuste pizzy sprawia, że pali się na niewłaściwym rodzaju funtów. Kto wiedział?

Brudna wypełniaj faktycznie zahamuje swój wzrost mięśniący faktycznie zahamuje swój wzrost mięśni

To prawda, można zjeść zawartość lodówki w posiedzeniu i nadal nie uzyskać składniki odżywcze potrzebne do twoje mięśnie stają się większe, mówi Frost. Powód? Jeśli nie po prostu spędzenia lekcje nauki zagłuszania magnez do palnika Bunsena wtedy wiedziałbyś organizm jest niezwykle skomplikowana. Zagłodzić go cynku, chromu lub żelaza (żeby wymienić tylko kilka mikroskładników pokarmowych) oraz mięśnie nie będą mogły się rozwijać, zgodnie z wiodących badań opublikowanych w czasopiśmie Chirurgii otyłości. Oznacza to, że nawet jeśli się swój worek Haribo Starmix z białka wstrząsnąć, Twój brak mikroelementów będzie zahamuje wzrost mięśni. „I to jest coś, co nigdy nie można się pociągiem przez brudną wypełniająca,” mówi Frost.
Przestań więc marnować pieniądze na niezdrową żywność i poznaj cenę Foxmexplode – preparatu, który naprawdę pomoże Ci zbudować tkankę mięśniową.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here