6 prostych ruchów, aby zbudować większą klatkę piersiową

0
332
6 prostych ruchów, aby zbudować większą klatkę piersiową
Rate this post

fŁatwe i skuteczne ćwiczenia, które wprawią Cię w klatce piersiowej wzrostu na nowy poziom. Łatwe i skuteczne ćwiczenia, które wprawią Cię w klatce piersiowej wzrostu na nowy poziom.

Grubą, mięśni klatki piersiowej trafiał zachwyt w sercach ludzkich i spustoszone długotrwały, czasopisma kobiece wtedy patrzy na basen. W dolnej linii jest, dobrze rozwinięta klatka piersiowa jest fundamentem potężna i wytrzymała budowa ciała.

Dlaczego tedy jest, ze poniedziałki dosłownie jako międzynarodowy dzień klatkę piersiową na komercyjne kondycyjnych i tak wielu facetów tak skupił się na kształcenie swoich pecs, wielki, silny, dobrze zdefiniowanej klatki piersiowej, poza hardcore powerlifting kryta pływalnia i sala gimnastyczna, to jak szukać igły w stogu siana?

Zakładając objętość i intensywność są wystarczające i odżywianie jest na miejscu to ćwiczenia wybór.

Pamiętaj, lista ta nie koreluje z najtrudniejszych ćwiczeń klatki piersiowej. To koncentruje się na best-of-the-best budujących masę, przy odrobinie instrukcji i wyjaśnień, aby wzajemnie się uzupełniają wyboru. Można zamienić ćwiczenia w bieżącej rutyny dla tych wyborów, zbudować swój własny trening klatki piersiowej z kilkoma z nich, lub po prostu spróbować jednego gdy standardowy trening klatki piersiowej staje się nieświeże.

Rzućmy okiem na sześć prostych ciosów, które target jednym z najbardziej widocznych i pierwsze grupy mięśniowe na przechadzke do pokoju-klatki piersiowej!

Co więcej?

Pomimo głośnych protestów od „funkcjonalne tłumu”, w większości dobrze rozwiniętych komody wszechczasów miał ten ruch w środku kawałek ich trening klatki piersiowej arsenał. Można go Ronnie Coleman lub Arnolda Schwarzeneggera na kryta pływalnia strona lub Doug Young na powerlifting stronie, tych ogromnych komody zostały zbudowane z kanapy naciśnij na ośmiotysięczną klatkę piersiową program szkolenia.Wszystko jest większe w Teksasie! Dwóch największych komody kiedykolwiek zrobiłem osobiście widziałem należą do Teksasu powerlifting legend Anthony Clark i Jim Woronina. Zarówno wyszkolonych ławka naciśnij przycisk z tyłu uchwytu. Najnowsze badania potwierdziły, że z obracaną prasy ma wyższe poziomy upper-aktywacja klatki piersiowej niż nawet kryta pływalnia w nieomylnej wzniesienia.

Kulturystyka trener OG do gwiazd, Vince Gironda, twierdzi, że spadki są najbardziej skuteczne ćwiczenia klatki piersiowej i deweloper górnej części ciała, okres! Aby zmaksymalizować przeciążenia klatki piersiowej należy wykonać spadki z lekkim przodu chude i łokcie rozszerzyły się. Stosując pozycji stojącej tricepsa skupi się w większym stopniu. Jeśli jesteś w stanie dodać dodatkowy ciężar do swojej masy ciała. Spadki umożliwić większą wagę należy obchodzić niż jakiekolwiek inne ćwiczenia górnej części ciała, w tym wyciskaniu. Co więcej?

Krzyż ławki hantle

Wyobraźcie sobie ten ruch jako olbrzym Bear Hug z rękami zgiętymi 15 do 20 stopni w całym ruchu, przy czym kąt łokcia nie zmienia. Nie rozciągać lub naciśnij hantle, myśleć wycisnąć. Weź hantle w dół do wygodnego rozciągnięcia i stamtąd ścisnąć je razem, zatrzymując sześć cali lub tak na górze z hantlami naprawdę wzruszające, aby zapewnić stałe napięcie na Pecs.

W słowach Arnold Schwarzenegger, „Ściskam i zaciskane PEC tak mocno, jak tylko mogę ze wszystkich stron, aby wydobyć wysokość, grubość i kształt. To nie tylko daje mi lepszą kontrolę tych mięśni, ale także wydobywa wszystkie żyły i mięśni prążki, co poprawia jego jakość. „Try to dla 10 zestawów z każdej strony, trzymając się stwarzać i zaciąganie tak mocno, jak to możliwe w ciągu 10 sekund. Nauka nawet potwierdziły skuteczność nieważkości kulturystyki stanowią dla przerostu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here