4 sposoby, aby rozluźnić napięte mięśnie czworoboczny

4 sposoby, aby rozluźnić napięte mięśnie czworoboczny
Rate this post

Spięcie-pułapki prawie każdy je ma, a każdy wie, jak się czują.Spięcie-pułapki prawie każdy je ma, a każdy wie, jak się czują.

Czuje się jak jesteś ciągle mający masę na swoim ramieniu. Czujesz ucisk w górnej części pleców, ramion i szyi. Zdarza się, że bóle głowy rozwijają się z napiętych mięśni szyi. Szczelność mięśni czworoboczny wpływają na wiele osób w różnych sytuacjach. Może właśnie rozpoczął pracę regularnie. Może robiłeś zbyt wiele ogólnych działań, takich jak pływanie lub grając w tenisa. Mogłeś prowadzone ciężkich przedmiotów lub siedział w jednej pozycji przez dłuższy okres czasu. Może jesteś po prostu podkreślił. Twój mięsień czworoboczny składa się z trzech części i ma wiele różnych funkcji podnoszenia ramion, podnosząc swoją szyję i głowę, a przesuwając łopatkę. Gdy ten mięsień jest napięty, to wpływa na całe ciało, a twoje biomechaniki ulegnie zmianie. Ciasne pułapki wiążą się zdarzyć. Są dosyć rzadko wymagają pomocy lekarskiej poważne, ale są one na tyle istotne, aby wpłynąć na trening i ogólne samopoczucie. Skorzystaj z tych wskazówek, aby rozwiązać te napięte mięśnie na własną rękę.

Sprawdzaj cały dzień

Niezależnie od tego czy siedzisz przy biurku lub na zewnątrz na metę okresowo sprawdzać, gdzie ramiona są. Są one złagodzone lub są pułapki zamówienia? Czy barków? W idealnym stanie, barki powinny być zgodne z obojczykiem; nie wyższej lub przesunąć do przodu. Można łatwo sprawdzić, po prostu pozwalając ramiona „upadek”. Można sobie sprawę, że mają je w wzruszył pozycji zbyt często.

Czy wzrusza ramię

Aby uniknąć pułapki z restrykcyjnego i uwolnić napięcie z pułapek, czy ramię wzrusza regularnie przez cały dzień. Przesadzać ruch pociągając swoje barki całą drogę do uszu, trzymając je tam przez kilka sekund, a następnie pozwolić im spaść do wygodnej pozycji. Można również rozluźnić pułapek przez walcowanie ramion w obu kierunkach.

Rozciąganie

Oto jak rozciągnąć obcisłe pułapek, lub te, które mogą stać się mocno po długim dniu lub pracy lub szkolenia:
  • Pozycjonowanie: Można to zrobić siedzącej lub stojącej. Zawsze należy mieć rękę na ramieniu chcesz rozciągnąć, aby zapobiec przesuwaniu się. Z drugiej strony powinien być na szczycie twojej głowy palcami wskazując na plecach.
  • Twoja szyja powinny zawsze pozostawać inline z tyłu i tylko części ciała, które porusza się do przodu głowy odcinek: Delikatnie wyciągnij głowę do przodu z brodą w kierunku szyi, jakbyś kiwając głową. Sprawował tę funkcję przez 10 do 15 sekund.
  • odcinek boczny: Delikatnie wyciągnij głowę w bok, tak ucho zbliża się do przeciwnego ramienia. Boki przełącznika. Sprawował tę funkcję przez 10 do 15 sekund.
  • Przekątna odcinek: Delikatnie wyciągnij głowę ukośnie do przodu tak, podbródek zbliża się do przeciwnego ramienia. Sprawował tę funkcję przez 10 do 15 sekund. Powtórz te odcinki po drugiej stronie. Zacznij od odcinka do przodu, ale tym razem, ręka powinna być na drugim ramieniu. Przejście tych odcinków 2 do 3 razy w ciągu jednej sesji i ponownie w ciągu dnia.Rozciąganie

Rozmasuj bolące miejsca

Jeśli masz czas i zasoby, skorzystać z masażu. Uwolni cię od napięcia i czujesz się o wiele lepiej. Nie masz elastyczność budżetową na masaż? Nie ma problemu. Można to zrobić na własną rękę. Wszystko czego potrzebujesz to ściana i piłka tenisowa (może to być także każda inna piłka, lub okrągłe trwała pozycja). Po pierwsze, masować się przez walcowanie piłkę na pułapki, z pewnym ciśnieniem. Poczujesz się jak mocno to jest i prawdopodobnie będzie jedno miejsce, które boli najbardziej. Gdziekolwiek to miejsce jest, tam z piłką tenisową i lekko popchnąć. Utrzymują, że przez co najmniej 90 sekund, aż poczujesz uwolnienie napięcia. Powtórz tę czynność, aż poczujesz, że stają się coraz luźniejsze. Jeśli czujesz ucisk na plecach, więcej w środkowym pułapek oraz między łopatkami, nie będzie trzeba zrobić ćwiczenia jogi, aby tam dotrzeć z piłką tenisową. Znajdź ściany i oprzeć go z piłką tenisową pomiędzy and roll w górę iw dół. Ponownie, gdy okaże się trudne miejsce, tam na chwilę. Powtórz walcowania aż poczujesz złagodzić napięcia. Od masaże są również pomaga uwolnić toksyny z powrotem do krwiobiegu, należy pić dużo wody po. Postępuj zgodnie ze wskazówkami, aby pozbyć się ciasnych pułapki szybciej i powrócić do swoich codziennych zajęć. To będzie jak ciężar unieść ramiona.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here